.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهانت يك‌ خواننده حامي ‌موسوي به مقدسات ديني
يك خواننده هتاك با توليد يك آلبوم موسيقي به مقدسات ديني و ارزش هاي نظام توهين كرد‏.‏

شبكه ايران نوشت؛‌ محسن نامجو كه سال گذشته اقدام مشابهي را با آيات قرآن انجام داده و با استفاده توهين آميز از آيات قرآن در يك كليپ موسيقي موجب خشم مسلمانان و متدينين كشورمان شده بود، در بخشي از آلبوم جديد خود با تمسخر ارادت ايرانيان به حضرت امام(ره)، به ساحت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي توهين روا داشته است.

پيش از اين و در حوادث پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري نيز نامجو با ساختن كليپ هايي با مضمون توهين به مسئولين نظام عملا خودرا به "سبزها " پيوند داده بود.

با اين حال اقدام اهانت بار جديد او از آن جهت كه با توهين اخير حاميان كم شمار موسوي به ساحت امام(ره)، همراه شده، قابل تامل است.

گفتني است نامجو كه چندين سال است در خارج از كشور زندگي مي كند سال گذشته و پس از شكايت "عباس سليمي " از او به دليل اهانتش به قرآن، مجبور به عذرخواهي شده بود.

در اين راستا پس از آنكه عباس سليمي، از چهره‌هاي شناخته‌شده‌ قرآني، از محسن نامجو به دليل "قرائت توهين‌آميز آياتي از قرآن و انتشار آن " به دادستان عمومي انقلاب شكايت كرد، حميد نامجو، برادر "محسن نامجو " در مقام پاسخگويي، با انتشار نامه‌اي عنوان كردكه اين اتفاق "ناخود آگاه " و "غيرعمد " روي داده است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 دي 1388
چه ارتباطي به موسوي داره
محسن 1 دي 1388
انشالله خود قرآن به این نامسلمان و موسوی ها زمان نشان خواهد داد ؟
سبزه زار 1 دي 1388
واقعا" چرا ؟ چرا ؟ هر کجای دنیا هر کسی خلافی میکنه معلوم میشه حامی موسویه . راستی دیروز توی آمریکا یه مردی زنشو کشته ، میگن بلوزش سبز بوده . فکر کنم از حامیان موسوی بوده . دیشب هم استان فارس زلزله اومده ، احتمالا " تقصیر حامیان موسوی بوده . ...
نا شناس 1 دي 1388
آقای موسوی نخست وزیر امام است و این وصله ها به ایشان نمی چسبد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.471 seconds.